Rólunk

Perception is reality – a XXI. század posztmodern alapvetése ma már kommunikációs szükségszerűség: aki nem látszik, vagy nem úgy, ahogyan azt az érdekei kívánják, sérül. A 2003-ban alapított, Magyarország vezető üzleti kommunikációs ügynökségei közé tartozó Goodwill Communications a lehető legmélyebben érti, és stratégiai megközelítésében, illetve kommunikációs eszközrendszerében a lehető legjobban érvényesíti ezt az összefüggést. Vállalatok, intézmények, szövetségek – a Goodwill Communications magasan képzett tanácsadókból álló csapata kimagasló kommunikációszakmai szaktudással, kiérlelt iparági tapasztalattal, mély és őszinte elkötelezettséggel áll ügyfelei rendelkezésére

Kik vagyunk?

Perception is reality – a XXI. század posztmodern alapvetése ma már kommunikációs szükségszerűség: aki nem látszik, vagy nem úgy, ahogyan azt az érdekei kívánják, sérül. A 2003-ban alapított, Magyarország vezető üzleti kommunikációs ügynökségei közé tartozó Goodwill Communications a lehető legmélyebben érti, és stratégiai megközelítésében, illetve kommunikációs eszközrendszerében a lehető legjobban érvényesíti ezt az összefüggést. Vállalatok, intézmények, szövetségek – a Goodwill Communications magasan képzett tanácsadókból álló csapata kimagasló kommunikációszakmai szaktudással, kiérlelt iparági tapasztalattal, mély és őszinte elkötelezettséggel áll ügyfelei rendelkezésére